Események képekben 2019

Gyermekek karácsonya 2019

Néhány kép a 2019. év szentesti alkalmáról, amikor ezúttal is a hittanos gyermekek tolmácsolták karácsony evangéliumát.

Adventi barkácsolás

2019. december 14-én, szombaton ismét együtt készítettek különféle díszeket kicsik és nagyok Szabóné Öcsi Mónika vezetésével. A közös gitáros éneklés sem maradhatott el.

Tető alatt az új akarattyai református templom

Néhány éve, mikor megkaptuk az örvendetes hírt, hogy állami költségvetési támogatásból református templom épülhet Akarattyán, Isten iránti hálával, örömmel fogtunk bele a tervezgetésbe. Hosszú és nehéz döntésekkel teli út után, 2019-ben pedig megkezdődhetett az építkezés. Megrendítő volt látni, megtapasztalni, hogy a papírra vázolt látványterv „életre kel”, a megálmodott, elképzelt Isten-háza falai egyszer csak emelkedni kezdenek, megszületik egy belső tér, felmagasodik a torony.

Iszkaszentgyörgyiek Kenesén

2019. augusztus 18-án, vasárnap a szentgyörgyi gyülekezet tagjait fogadtuk Gyülekezeti Nap keretében. A délelőtti istentiszteleten együtt adtunk hálát Istennek az új kenyérért, és éltünk az úrvacsorával. Az igét Gáll Attila lelkipásztor hirdette, aki a település polgármestere is. Az ebédet az ó-parókia pincéjében fogyasztottuk el baráti, családias hangulatban...

Zenés Áhítat Ruppert Istvánnal és Hontvári Csabával

A Nyári Zenés Áhítatok sorában 2019. augusztus 10-én, szombaton 18 órakor Ruppert István orgonaművész és Hontvári Csaba trombitaművész adott hangversenyt a református templomban. Szép számban jöttek el a zenekedvelő érdeklődők, és élvezettel hallgatták a lélekemelő muzsikát.

Nyári Zenés Áhítat Palotás Gáborral

2019. július 27-én, szombaton 18 órakor Palotás Gábor ütőhangszeres művész hangversenyében gyönyörködhettünk a református templomban.

Zenés Áhítat Sipos Csabával

2019. július 5-én, pénteken este, az idei első Zenés Áhítaton Sipos Csaba, a gyülekezet kántora, ütőhangszeres kamaraművész játszott marimbán és vibrafonon. A koncertre szép számban jöttek az igényes zenére vágyók, s lelkes hallgatóság gyönyörködött a különleges hangokban.

Hittanos bringatúra

A kerékpártúra mottója: Tekerj a pizzáért! Július 8-án, hétfőn reggel fél 9-kor 8 fővel vágtunk neki a Kenese-Füred-Kenese túrának. Igazán kellemes, hőségmentes bringázóidőben gond nélkül teljesítettük a távot, a tekerés jutalma pedig pizza volt, amit közösen fogyasztottunk el Balatonfüreden.

Lelki hajlék - A Balatonakarattyai Református Templom alapkőletétele

2019. március 9-én délelőtt került sor Balatonakarattyán az épülő református templom ünnepélyes alapkőletételére. A már emelkedő falak ölelésében gyülekeztek össze a meghívott vendégek, és a borús idő ellenére is számos érdeklődő a hálaadó istentiszteletre.

A hét igéje:

„Áldjad, lelkem, az Urat, és ne feledd el, mennyi jót tett veled!”

(Zsoltárok 103,2)

Igehirdetések

Aktuális

Vasárnapi hirdetések a
legutóbbi "Mécses"-en:

Istentisztelet Akarattyán vasárnap 9-kor az Imaházban (Köztársaság u.)
Istentisztelet Kenesén vasárnap de. fél 11-kor a Templomban

• A református temető kerítésére adománygyűjtést hirdettünk. Aki ezt a célt szívesen támogatná, adományát eljuttathatja banki utalással, készpénzes befizetéssel, vagy sárga csekken. Hálásan köszönünk minden eddigi támogatást, Isten áldja meg a jókedvű adakozókat!
• A vírushelyzettel kapcsolatban: Az elmúlt időszak lazításai után az illetékesek újra kérnek mindenkit az óvatosságra, a védekezés szabályainak betartására. Mi is kérjük a Testvérektől, hogy viseljünk maszkot, igyekezzünk tartani a 1,5 méter távolságot (kivétel az egy háztartásban élők), valamint mellőzzük az érintéses köszöntést.
• Isten iránti hálával köszönjük mindenkinek, aki adományával, egyház-fenntartói járulékával támogatja Egyházunk fenntartását! Buzdítunk mindenkit, aki teheti, kapcsolódjon be a közös teherviselésbe! Ha csatlakozni szeretne a támogatók köréhez, az adomány eljuttatásáról itt olvashat bővebben.